Huollon valmennusohjelma kevät 2025

Aika: 29.4.2025
Kello: 9:00-16:00
Paikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Aika | 29.4.2025 9:00 – 22.5.2025 16:00 |
Paikka | Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki |
Teknisen Kaupan Liiton Verona Consultingin kanssa toteuttama Huollon valmennusohjelma käynnistyy huhtikuussa. Valmennuskokonaisuus suunniteltiin tuomaan uutta osaamista huollon asiakastyöhön – onko sinun yrityksessäsi tarvetta kehittää huollon osaamista? Varmista paikkasi hyvissä ajoin – koulutukseen otetaan vain 15 osallistujaa!
HUOLLON VALMENNUSOHJELMA KÄYNNISTYY HUHTIKUUSSA!
Tekniselle kaupalle räätälöidyn koulutusohjelman tavoitteena on tuoda käytännön keinoja
– ymmärtää paremmin palvelun merkitys asiakkaalle
– hallita asiakastilanteita
– tunnistaa uusia myyntimahdollisuuksia
– kehittää yhteistyötä myynnin kanssa
Kevään valmennuskokonaisuus alkaa 29.4.2025. Koulutus koostuu kahdesta tehokkaasta koulutuspäivästä 29.4. ja 22.5.2025. Koulutus on tarkoitettu asentajille, huoltopäälliköille ja kaikille jälkimarkkinoinnin asiakaspalvelutehtävissä toimiville. Valmennus toteutetaan ryhmässä, jossa on max 15 osallistujaa teknisen kaupan yrityksistä.
Uskomme, että valmennus tuottaa näkyvän tuloksen huollon asiakastyytyväisyys- ja lisämyyntitavoitteiden saavuttamiseksi.
Lataa valmennuksen esittely TÄSTÄ .
Ilmoittautuminen TÄSTÄ viimeistään 11.4.2025.
Koulutuspäivät ovat koko päivän tilaisuuksia klo 9:00 – 16:00 (aamukahvi tarjolla klo 8:30 alkaen) ja ne järjestetään Tapahtumatalo BANKissa, osoitteessa Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Valmennusohjelman kevään 2025 aikataulu:
Aika
Moduuli 1: Asiakkaan kohtaaminen ja asiakasymmärrys 29.4.2025
– Ammattilaisuus asiakastyössä
– Mistä hyvä huollon asiakaskokemus muodostuu
– Millä kysymyksillä asiakasta voi aktivoida?
– Oma vaikutus- ja kommunikointityyli: vahvuudet ja kehittämiskohteet
– Aktiivinen kuuntelu
– Asiakkaan luottamuksen vahvistaminen
Moduuli 2: Ratkaisuliiketoiminta ja myynti 22.5.2025
– Onnistunut asiakaskokemus ja mielikuvan merkitys
– Ratkaisumyynti ja ostokäyttäytymisen muutos
– Miten saan lisää tietoa asiakkaan tarpeista?
– Asiakkaan ajattelun positiivinen haastaminen
– Hyödyistä kertominen ja lisämyyntimahdollisuuksien löytäminen
– Asiakasta arvostava tavoitteellinen kommunikointi ja päätösten vahvistaminen
Paikka
Tapahtumatalo BANK, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Hinta
Valmennuskokonaisuus per osallistuja yhdistyksen jäsenyrityksille 1150 € + alv, muille 1500 € + alv.
Lisäksi veloitetaan kokoustarjoilut 115 € + alv (sis. aamiainen, lounas ja iltapäiväkahvi kahtena päivänä).
Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!
Tervetuloa mukaan!
Lauri Leskinen, Johtava asiantuntija – Osaamisen kehittäminen
Puh. 0440 911 067
lauri.leskinen(at)tekninen.fi
Peruutusehdot:
Valmennusohjelma on maksullinen ja osallistumismaksu laskutetaan ensimmäisen valmennuspäivän jälkeen. Ilmoittautuminen valmennukseen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 7 työpäivää ennen valmennuksen alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta tai ilmoittamatta poisjäännistä veloitamme 100 % osallistumismaksusta (valmennus sekä kokoustarjoilut). Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.