Huollon valmennusohjelma kevät 2026

Image

Aika: 11.3.2026

Kello: 9:00-16:00

Paikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki

Aika 11.3.2026 9:00 – 8.4.2026 16:00
Paikka Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
 

Huolto kohtaa asiakkaat sillloin, kun tarpeet ovat todellisia. Mutta kuinka varmistaa, että jokainen asiakaskohtaaminen on myös mahdollisuus kehittää palvelua, syventää asiakassuhdetta ja löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia?

Teknisen Kaupan Liiton Verona Consultingin kanssa toteuttama Huollon valmennusohjelma käynnistyy maaliskuussa. Valmennuskokonaisuus suunniteltiin tuomaan uutta osaamista huollon asiakastyöhön – onko sinun yrityksessäsi tarvetta kehittää huollon osaamista? Varmista paikkasi hyvissä ajoin – koulutukseen otetaan vain 15 osallistujaa!

 

HUOLLON ASIANTUNTIJUUS KÄYTTÖÖN – ENEMMÄN ARVOA, PAREMPIA ASIAKASSUHTEITA!

 

Tekniselle kaupalle räätälöidyn kaksipäiväisen koulutusohjelman tavoitteena on tuoda käytännön keinoja

– ymmärtää paremmin palvelun merkitys asiakkaalle
– hallita asiakastilanteita
– tunnistaa uusia myyntimahdollisuuksia
– kehittää yhteistyötä myynnin kanssa

 

Kevään valmennuskokonaisuus alkaa 11.3.2026. Koulutus koostuu kahdesta tehokkaasta koulutuspäivästä 11.3. ja 8.4.2026. Koulutus on tarkoitettu asentajille, huoltopäälliköille ja kaikille jälkimarkkinoinnin asiakaspalvelutehtävissä toimiville. Valmennus toteutetaan ryhmässä, jossa on max 15 osallistujaa teknisen kaupan yrityksistä.

Uskomme, että valmennus tuottaa näkyvän tuloksen huollon asiakastyytyväisyys- ja lisämyyntitavoitteiden saavuttamiseksi.

Lataa valmennuksen esite TÄSTÄ .

Ilmoittautuminen TÄSTÄ viimeistään 25.2.2026.

Koulutuspäivät ovat koko päivän tilaisuuksia klo 9:00 – 16:00 (aamukahvi tarjolla klo 8:30 alkaen) ja ne järjestetään Tapahtumatalo BANKissa, osoitteessa Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
 

Valmennusohjelman kevään 2026 aikataulu:

Aika

Moduuli 1: Asiakkaan kohtaaminen ja asiakasymmärrys 11.3.2026

– Ammattilaisuus asiakastyössä
– Mistä hyvä huollon asiakaskokemus muodostuu
– Millä kysymyksillä asiakasta voi aktivoida?
– Oma vaikutus- ja kommunikointityyli: vahvuudet ja kehittämiskohteet
– Aktiivinen kuuntelu
– Asiakkaan luottamuksen vahvistaminen

Moduuli 2: Ratkaisuliiketoiminta ja myynti 8.4.2026

– Onnistunut asiakaskokemus ja mielikuvan merkitys
– Ratkaisumyynti ja ostokäyttäytymisen muutos
– Miten saan lisää tietoa asiakkaan tarpeista?
– Asiakkaan ajattelun positiivinen haastaminen
– Hyödyistä kertominen ja lisämyyntimahdollisuuksien löytäminen
– Asiakasta arvostava tavoitteellinen kommunikointi ja päätösten vahvistaminen

Paikka

Tapahtumatalo BANK, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki

Hinta

Valmennuskokonaisuus per osallistuja yhdistyksen jäsenyrityksille 1150 € + alv, muille 1500 € + alv.
Lisäksi veloitetaan kokoustarjoilut 115 € + alv / hlö (sis. aamiainen, lounas ja iltapäiväkahvi kahtena päivänä).
 

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Tervetuloa mukaan!

Lauri Leskinen, Johtava asiantuntija – Osaamisen kehittäminen
Puh. 0440 911 067
lauri.leskinen(at)tekninen.fi

 

Peruutusehdot:

Valmennusohjelma on maksullinen ja osallistumismaksu laskutetaan ensimmäisen valmennuspäivän jälkeen. Ilmoittautuminen valmennukseen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 10 työpäivää ennen valmennuksen alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta tai ilmoittamatta poisjäännistä veloitamme 100 % osallistumismaksusta (valmennus sekä kokoustarjoilut). Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.